fist


Kommentarer
Postat av: fanny

jag vet! jag hörde att du sagt det till shkellan:D! men älskar att få folk i skratt! såå nice:)

2012-03-04 @ 22:38:54
URL: http://trendsettah.blogg.se/
Postat av: PIerre Österholm

Käraste!

Jag säger bara: "IBRA-KADA-BRA". Jag säger bara: "PANG, PANG, PANG!!!!!" Målburen darrar fortfarande. Jag säger bara: "THIAGO SILVA THE ONE AND ONLY" Jag säger bara: din Pappa är lycklig. Maniana då spelar Milan mot Arsenal. Pulsen stiger. Göran och jag flyttar nog ut TVn i kostallet, Rosa och de andra "KOERNA" får inte missa en sådan batalj. THEY MUUUUUUUUUUUUUST SEE.

Tänk om vi kunde dra iväg till Milano igen ... skaka iväg på dom gamla spårvagnarna med riktning mot San Siro ... Ring mig när du får en sekund över. Jag drar till Stockholm på torsdag.

Kram Pappa

2012-03-05 @ 13:42:30
Postat av: Anonym

Stor skillnad på att skratta med eller åt någon lilla gumman !

2012-03-08 @ 09:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0