sry fokz


Får nog ta mig i kragen nu eller ge mig själv en lavett!
Har fått för många klagomål på mitt bloggande!
Eller mitt ickebloggande snarare!:D

Livet ser nog ut som det alltid gjort! får pengar , shoppar upp dem!
Är hemma en minut för att sedan vända lika snabbt! äter allt onyttigt som bara går!
Hoppas på att någon ska knacka på dörren & säga att jag kan börja på mitt drömjobb imrn!
Fast där blev det ett hack i skivan , för det är just det som är problemet som går som en jojo i huvudet på en!
När man vill göra tusen saker, fast samtidigt vet man inte alls! Vem fan kom på att man ska jobba?
Jag är inte född till det . . fast jag inser ju att jag inte har något val!
nää herregud detta är ingen jävla jobbblogg nu snackar vi om något annat!
ni ser;) . . hur lätt jag drar mig undan mina problem . . haha

iafl har jag planer på att dra till sthlm i slutet utav månaden, behöver ny påfyllning utav extrem coola plagg!
Var ett tag sen! miljön människorna allt älskar jag med sthlm! till och med tunnelbanorna!:P crazyyyy! men sant!
Med andra ord  . . jag behöver helt enkelt bara dra!:)
Har kommit igång med kläderna igen! fixar och donar lite för var dag! ni får se resultaten när jag fotat allt:)!
Kommer även göra lite annorlunda upplägg nu på bloggen har fått lite tips när jag kollat på andras, hoppas ni kommer gilla det!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0