kärleken har ingen färg


Det finns bara en sak förutom livet som kan knäcka en! eller . . .
bara om man tillåter dem såklart! Andra människor!
Folk snackar mer skit nuförtiden än vad det finns på soptippen!
Antingen skrattar man åt dem och tror såpass mycket på sig själv så att man inte bryr sig!
Eller också är man rädd för vad folket ska tycka och man passar sig för vad man gör & säger!
Personligen Kunde jag inte bry mig mindre om vad andra tycker och tänker om mig, för för
mig är det viktigast att jag själv vet hur jag är! och har jag inte gjort något fel så vet jag det & har då inget att ångra! & jag e så jävla trött på att alla hatar alla! du hatar mig! han hatar hon! araber hatar negrar! serber hatar albaner! vita hatar utlänningar! & hit&dit! Är det någon som har missat att kärleken inte har någon färg?
Det finns bara en som känner dig till 100% och det är du själv! & knappt det! så det här med att andra säger att du e si och så det finns inte! Ibland hade jag viljat skjuta varje människa för att slippa andras tänk om en , fast samtidigt är det helt jävla kul hur folk kan tro och tycka och va så olika! För vi alla är väl här för samma anledning!
göra något vettigt innan man dör! människan mot livet helt enkelt! ja . . . det är väl så det är! vad vet jag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0