Livet


Det finns alltid människor omkring en som gör saker mot en ! Där man tvingast ställas inför två val!
Förlåta eller inte förlåta? själv är jag förlåtar typen som tycker att människor alltid förtjänar en andra chans!
Människor gör fel så är det bara! Men nu är det slut på det! jag har insett att de människorna som är ens riktiga vänner inte gör något dumt mot en! & jag tänker inte slösa tid på människor som jag inte behöver! jag har dem jag älskar ni andra kan backa!
För det är ju faktiskt så att det finns VÄNNER & sen finns det " vänner" !
Jag har bestämmt mig för att lägga ner all min kärlek på dem jag verkligen älskar  i stället för ytliga vänner!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0