i'm back

Även om jag önskar att jag inte var det!
kan säga att jag har haft den roligaste helgen på länge länge:)

På lördagen började det mä att vi stack till Kista galleria!
Där det hölls modevisningar samt några artister som sjöng!
Fick då gå backestage och ta bilder och se när bloggarna blev sminkade ! as kul:)

Efter det stack jag och min kusin vidare in mot stan gick lite snabbt i affärer
och sedan hem för att rigga inför kvällen! Min outfit blev inte riktigt den samma som jag lovat
men blev nöjd endå!

När klockan närmade sig 7 stack vi till Marriot hotel där nomineringen av bloggawards skulle hållas!
När klockan närmade sig tio trillade bloggarna in ! kissie i sin limo! Paow,Andreas,Simon,mfl
haha kul & se! sedan var det dag för nominering och då var det Annagina som höll i det! söt tjej:)
Där stod jag och min kusin iafl och minglade lite och även vi fick vara mä på bild undrar vart dem bilderna
hamnar!? haha:D När vi hade sett vilka som vann bla. Sara montazami Kinza Blondinbella mfl så stack vi ner
mot stan igen! och hade riktigt trevligt hela kvällen! OCH SJÄLVKLART har jag tagit en massa pics men nu e jag föööör trött så nu ska jag bara lägga mig rakt upp och ner i sängen! .v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0