gryyymt:)


OKEJ! måste bara säga att det är sjukt kul att ni läser min blogg
och tack för alla näjz kommentarer:D vad som är tråkigt bara är att man
inte har nån aning om vilka ni är? :) men sånt e livet !
iafl det var någon som undra vart jag köpt mina skor?! och det har jag gjort
på pieces i Malmöööööö !
By the way har jag olga&beverly nyss varit hoss moa och kollat på
mitt stora feta syrianska brölop! ahha älskaaaa:D
vill ju inte direkt förnedra mitt egna land!!! men fyfaaaan vad utländska tjejer är
BEAUTIFUL om man jämnför med svenska girls!

Sen är grejen den att jag inte riktigt gillar att skriva så mycket i bloggen
jag menar vem bryr sig om vad jag åt till middag i går eller vilken parfym jag har på mig liksom!:P såå om det är något ni undrar om mig eller nått
så bara fråga så svarar jag på det !
inga frågor är dumma frågor;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0