you made my days


Med ett hjärta av guld & sympati för människor som bara få har!
Med humor som får mig att ligga ner av skratt ! Jag tror om jag inte minns
fel att det va du som gav ordet charm sin plats i ordboken!
Det finns helt enkelt för få av din sort! Men det gör inte så mycket
eftersom jag fick turen att lära känna dig!
Jag skrattar nu bara jag tänker på allt!!!
Som när du pratar som en riktig skåning och härmar folk!
Eller som när du delar upp hela vårt gäng hur dem har varit på dagis och vilka olika
positioner dem hade där! Vart fan får du allt i från?
Så jävla skön är du!

Du är som jag men endå inte!!!

Det var längesedan jag hade så roligt med någon!
Det var längesedan någon stod rakryggad & sket i vad andra tycker
Det var längsedan någon var så ärlig och behandlade med respekt!


Dem säger att ett gott skratt förlänger livet!
Om det fortsätter så här så kommer jag vara odödlig!
och snälla du?!! kan du vara odödlig med mig då?
För du gör mitt liv så jävla roligt!
Jag vill inte missa en sekund!

I min värld! i mitt slott! är det du som är kungen <3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej vet du hur man gör header till bloggen ?:)

2012-03-24 @ 13:00:58
URL: http://kunskapislam.blogg.se/
Postat av: Pauline

Älskar din stil så jag väntar på fler bloppisar :) men den pälsen är riktigt fin! Ser fram emot att se fler bilder och fler bloppisar :)

2012-03-28 @ 15:54:01
URL: http://paulinenovac.se
Postat av: Anonym

Har du Kille??

2012-03-29 @ 00:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0