Happy fucking new year

DÖD ELLER LEVANDE! Vet inte riktigt vilket av dem ska jag välja för att
beskriva hur jag mår just nu!
Lever livet iafl & älskar det så som det är just nu!
Nätterna är mina dagar & dagarna är mina nätter!
Tar vara på varje sekund!
Nyår var riktigt fint firade med softa människor! fattades
dock några som jag önskat stod vid mig vid 12 slaget!
men man kan inte få allt här i livet!

För tillfället sitter jag på jobb, nu drar det i gång i gen!
Har en månad kvar här & sen vet jag inte vad som händer!
Vill så gärna resa , så förmodligen blir det så !

Kommentarer
Postat av: Pappi

Gott Nytt År mitt bästa!!!!



Du ska se att tjugotolv blir ett år som är så grymt PÅÅÅÅÅÅÅ att "hälften kunde vara nog ... sa hon som fick tvillingar".

Kastar mig över jobbet nu ... måste illustrera en massa teckningar till en bok om stress.

Kram/P.

2012-01-02 @ 10:57:12
Postat av: juliette

Uppdatera mer!<3

2012-01-09 @ 13:49:12
URL: http://fuckyahaters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0