Drar i gång igen

Imrn drar jag i gång med bloggandet igen! :D

Kommentarer
Postat av: pauline novac

JA, lägg det på bloggen :) Men låt mig se det först! haha :D

Har inte tillgång till internet så mycket nu när jag är i österrike. Men jag kollar så fort jag kan ! Om där är någon så är min mamma hemma i sverige som kan möta dej och betala dej :D VILL HA MER AV DINA SAKER! ja, skarfen. Den har jag typ varje dag :D militär jackan och den silvriga tröjan är också med mig är i österrike :D

2012-01-31 @ 14:40:59
URL: http://paulinenovac.se
Postat av: K.

Jipppiiii haha

2012-02-01 @ 04:46:35
Postat av: Linda

Hej! Jätte intresserad av jeansvästen från din bloppis! Är den fortfarande kvar?

Maila gärna mig!

//Linda

2012-02-04 @ 13:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0