BACK


Så då var man tillbaka!
Har inte bloggat på länge nu . . . livet har varit lite för intensivt!
Har varken haft lust eller tid till att blogga! men nu ska det bli ändring på det:D
Nu när jag dessutom slutat på Femina kommer det finnas mycket tid!
det är så det funkar man kastas från en dag till en annan rätt ut i verkligheten! hatar verkligheten fan! inget för mig!
för allvarligt för överdrivet och för kämpigt!
Men allting fixar sig!
Annars är allting sig likt . . . . eller där ljög jag kraftigt!
Från att ha spenderat mästa dels tid hemma softat och chillat, så kan jag säga att det ser annorlunda ut nu!
Känns som jag rammlat tillbaka till 14 års ålder!
Men jag älskar det! Den härliga stresskänslan av att det hela tiden händer saker att man hela tiden har något framför sig! Det är en känsla som jag alltid älskat!
Tur man har vänner som man har :D Det är definitivt do som gör det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0