today i dance like this


Vägen har varit lång & jag har kantats med gupp!
men hela tiden har jag gett mig fan på att inte ge upp!!!
Livet är för kort för att hela tiden försöka förstå!
håll huvudet högt och låt dem slå!
Drömmarna är stora och handlingarna små
men det gäller att vara egen! för av dem finns det få!
I min värld finns det ingen jag vill vinna över!
jag vill bara uppnå det jag själv behöver!

du ska vara som du är och behandla dig själv som ett smycke!
men skryt inte mä det för då kan andra fatta omtycke!
du blev som du blev gör det bästa av sitvationen!
tänk att just du är en på millionen!



nu pallar jag inte skriva mer!
detta var från mig till er .v.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0