supah bawsss


Asså antingen är det jag som är sjukt konstigt eller är det folket!

såhär! alla runt i kring mig snackar om livet som om det tar slut irmn!
Hur fet ångest dem har över att dem inte gjort något detta året! att dem inte rest
att dem inte gjort de de & de! Hur gammla dem börjar bli & hur huden sakta börjar rynka sig!
Hur vädret blir gråare & gråare som att det snart är påväg mot slutet!
paniken växer för att skaffa jobb till & med barn för en del?? NIGGHA WHAAAAAT
haha ! asså jag e nog för soft för livet!
Jag har ingen panik över sånt alls?! förutom döden då!!! tror ju att det kommer göra jävligt ont faktiskt:P!
Jag är nog mer innom parantes "LIVRÄDD" då menar jag mer tankar om vad som finns bakom rymden?! hur känns det
att ta på ett moln!? Hur fan har man kunnat bygga en bil? Kommer jorden gå under!?
ja ni vet sånt sjukt!? tedgärestad tänkande! haha! men det är ju liksom inte seriöst tänkande!

Jag vet inte? kanske är det dumt men jag oroar mig fan inte för vad jag kommer bli eller hur jag kommer se ut om tio år och sånt ! hur många barn ska man ha? ska hon ha gult eller blått öga? fan vet jag!
För grejen är den att om det inte går rentkeppåtta helvete i livet av någon slump!? så ordnar sig allt
thats it! Fan vad vis jag är! inte klokt!:D haha!

Jag menar blir man nått så blirr man! annars är det ju jävligt otur! men jag kan säga att det blir fina tv stunder i soffan!
med andra ord allt ont bär något gott med sig!:D


föresten !° tråkiga ni är som inte kommenterar skriv nått for fan
bad eller bra ja e lia gla:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0